Menu Close

Vizija, misija, filosofija

V I Z I J A

Saugi ir atvira vaikams, mokytojams, tėvams, moderni – diegianti naujausias technologijas, dinamiška – nuolat atsinaujinanti, atliepianti visuomenės poreikius, tolerantiška – įvairių poreikių vaikams, demokratiška – pagarba ir pasitikėjimu grindžianti savo veiklą,  asmens ugdymo(si) sėkmės siekianti ikimokyklinio ugdymo įstaiga.

M I S I J A

Teikti kokybišką ir atitinkantį vaiko poreikius ikimokyklinį ir priešmokyklinį ugdymą, laiduoti  vaiko asmenybės skleidimąsi, ugdyti aktyvų, savimi pasitikintį, stiprią pažinimo motyvaciją turintį vaiką, sudaryti prielaidas tolimesniam sėkmingam ugdymuisi mokykloje.

F I L O S O F I J A 

Požiūrio į vaiką pagrindas – humanistinė filosofija, darnios plėtros idėjos, kultūros pedagogika. Pamatinėmis humanistinėmis vertybėmis ugdymą grindžianti, prasmės, atradimų ir asmens ugdymo(si) sėkmės siekiantis lopšelis-darželis, kuris savo veikloje vadovaujasi bendruomenės susitarimais ir mokymosi filosofija.

Remiantis humanistinės filosofijos ugdymo idėjomis, svarbiausia ugdymo procese:

  • ugdymo pagrindas – laisvas vaikų žaidimas ir kūryba;
  • ugdymasis – dialogiškas ir tyrinėjantis (įdomus ir auginantis, stebinantis, provokuojantis, kuriantis iššūkius); atviras ir patirtinis (pagrįstas tyrinėjimu, eksperimentavimu ir kūryba, teise klysti, rasti savo klaidas, jas taisyti); personalizuotas (pagrįstas asmeniniais poreikiais, ugdymosi uždavinių, tempo, būdų, įsivertinimu); interaktyvus (pagrįstas sąveikomis, technologijomis ir partnerystėmis, dialogiškas, bendruomeninis);
  • ugdymas – paremiantis ugdymą(si) (tikslingas ugdymo tikslų ir būdų parinkimas, ugdymo planavimas pagrįstas ugdytinių pažinimu, ugdymosi stebėjimu, apmąstymu, vertinimu, atsižvelgiantis į ugdymosi poreikius, galimybes, lankstus taikant įvairius ugdymo metodus, lopšelio-darželio edukacinių erdvių bei kitų išteklių panaudojimo modelius).
  • vaiko aktyvumas – laisvai vaikų pasirinkta, savaiminė, spontaniškai vaikų sumanyta ar  pasiūlyta veikla;
  • mokymas(is) yra partneriškas – mokytojas yra ugdytinio pagalbininkas tyrinėjant pasaulį, ugdymo(si) partneris, tačiau ir autoritetas;
  • ugdymo metodai – bendradarbiavimas, pastiprinimas, pagalba.

V E R T Y B Ė S IR F I L O S O F I J A

  • Atsakingumas, atvirumas, kūrybiškumas, nuolatinis mokymas(is).
  • Pripažįstamas ir puoselėjamas kiekvieno vaiko individualumas.
  • Į vaiką orientuotas požiūris ir ugdymas(is).
  • Įtraukusis ugdymas – kiekvieno įtrauktis – inovacija.
  • Įtraukioji mokymo ir mokymosi aplinka.
  • Inovatyvių idėjų, ugdymo metodų ir priemonių paieška, vaikų pasiekimų gerinimui.
Skip to content